onsdag 16 april 2008

Härligt med sol


Våran lilla kisse har blivit kompis med vovven, hon ska nog heta Mimmi mot våran andra katt är hon lite avvaktande burrar upp sig och morrar. Stickningen går långsamt framåt, har barnbarn här problem med barnpassning när min dotter jobbar kväll och pappan jobbar borta. Min lilla( 11 år på fredag) son har varit sjuk. Men några varv blir det ju!!!!!
Solen har visat sig idag HÄRLIGT! Tre promenader har det blivit i dag 15 min morgon, 30min stavgång med min jobbkompis och 15 min på eftermiddagen så stegräknaren står nu på11693.

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Så underbart mjukt och gosigt det ser ut, hoppas de fortsätter att vara bästisar.

Förstår att det blir lite mycket att hinna med stickningen också, känner igen mig själv.

Kram

Garnhumlan sa...

Vad duktig du är med dina promenader! Och vilka sötnosar. Visst är det underbart med djur.