söndag 17 augusti 2008

Flugsvamp


Denna vackra flugsvamp växer just nu i min trädgård, den ser ut som en riktig sagosvamp. Sista lediga dagen i dag imorgon klockan 7.00 börjar jag om att jobba, känner lite måndagsånger men när man väl är där kommer det att kännas bra. Har haft en skön semester verkligen njutit hunnit handarbeta endel. Just nu stickar jag sockar inför skördefesten på fredag- söndag. Vi kommer inte att vara med i Strömsund för de har bytt helg och har den samtidigt med skördefesten i Boden.

2 kommentarer:

Britt-Marie sa...

Hej

Du har fått en utmärkelse på min blogg, kopiera bilden och din blogg är så inspirerande.

Kram

Katarina Nimrodsson sa...

Hej
jag var ute och kikade runt och kom in på din sida Oj så mycket fint du har gjort
Mössorna var bara så fina Jag är mormor till 4 barnbarn och dom älskar när jag stickar och syr till dom Jag gillar verkligen att sy och sticka