torsdag 23 april 2009

Vårtrött

Ett tag sedan jag var in och skrev, känner mig lite vårtrött så lusten har inte funnits. Sticknålarna har också fått vila lite, men så klart lite har det blivit en pannlapp till och lite virkning av mormorsrutor har väl ca 60st. Har lite svårt att bestämma mig vad jag vill sticka nu har så många ideer i huvudet, barn tröja i bomull med runt ok eller sommarlinne i bomull. Känns inte som man vill sticka sockar och vantar just nu när vi går mot sommarn. Fast mycket snö har vi kvar ännu.

1 kommentar:

BLOMGÅRDEN SVARTLÅ sa...

Hej!
förstår hur du känner dig , här har du ochså en som är alldeles utan inspiration, ser bara en massa sticklingar framför mig när jag ska somna, men nu är snart stora växthuset fullt med växter.
men det blir bättre sen så brukar det ju vara eller hur?
vivianné