söndag 27 september 2009

Snor och host vecka


Ja då var det söndag igen i veckan har jag stickat sockar och en sjal den är redan levererad till min mamma. Bilden på sockarna är tagen med mobilen så den blev inte bra. Hade lånat mitt barnbarns kamera men den hade ingen ström och han har inte hittat laddningssladden, hans mamma säger att den kommer nog fram när de ska flytta över till det ny-gamla huset. De köpte min svärsons farmors hus i våras och hela sommarn har de jobbat med att renovera det nästan från grunden. Bytt kök, fixat badrum, nya golv väggar m.m. och det mesta har de gjort själva. Nu är det lite småfix kvar så de kan börja flytta in deras nuvarande hus ligger bara 100 meter ifrån så det blir lätt att flytta över alla grejor.
Veckan har annars gott i snor och host tecken, både son och man har varit sjuka och nu är det min tur hoppas jag är frisk i morgon för då är det jobbdag.

Inga kommentarer: