söndag 15 augusti 2010

8000 besökare..............

8000 besökare roligt att så många vill besöka min lilla blogg. På bilden mina pågående projekt en baby filt, en pippitröja och ett par sockar säkert finns det något mer på gång.
Första jobb veckan avklarad det kändes tungt i början men sen gick det bättre så nu är man inne i lunken.
Soligt och vackert väder idag men blåsigt tog en promenad i morse och det var tur man har lite tyngd annars................?  Nu är det bara 12 grader så nu går vi mot höst, men det gör mig inte så mycket tycker om när det är hög klar luft.
Två marknader ska jag vara med  21-22/8 Strömsund och 27-29/8 Skörde och miljö dagarna i Boden.
Tur man hunnit med lite vinterkollektion under semestern och nu mot stickningen.

1 kommentar:

Stickglada Mormor! sa...

Kan inte låta bli att le när jag ser att det finns fler som jag!! Det ska vara många projekt på gång!!
Ha det godis!
//Azta