lördag 31 december 2011

Gott nytt år

                         GOTT NYTT ÅR


                                     VILL JAG ÖNSKA ALLA BLOGGLÄSARE
Nu är det dags att summera året som varit och fundera på några nyårslöften om man nu ska avge några...
ja det är klart några kilon skulle ju behövas bort och några UFON bli klara.
Men det är klart extra kilona kan vara bra att ha det kan ju bli nödår och kom även fram att jag har inte så många ufon ett par vantar och ett par sockar som skall fästas trådar i och en babyfilt som skulle bli till mitt yngsta barnbarn och hon är 1år och 3 månader nu. Inne i mitt huvud snurrar desto mera projekt.
Ha ett bra avslut av året och vi hörs!

1 kommentar:

Stickglada Mormor! sa...

Gott nytt handarbetsår önskar jag dig! Och Ufon har vi nog alla ha en eller två för mycket som ligger och väntar på hjälp ;)