söndag 8 juli 2012

Första semester veckan..

Första semester veckan har nått sin ände bara tre kvar, konstigt vad fort tiden rinner i väg. Veckan har bestått av ömsom regn ömsom solsken. I dag har solen lyst från en klarblå himmel så jag startade dagen med en 40 minuters promenad. Sen har jag tillbringat dagen på min altan och avslutat några UFOn en barn pippitröja, en disktrasa i bomull och en pyttipannasjal som jag tyvärr inte kunde göra klar för garnet tog slut.


Så jag blev ju tvungen att starta en ny stickning................................


Ett par handledsvärmare i baby ull med stickor 2,5 efter ett eget mönster.
Har tidigare stickat dessa handledsvärmare i baby ull efter ett mönster jag hittat i en tidning för många år sedan men tyvärr har jag bara diagrammet kvar och det har jag omarbetat lite


God Natt alla för man måste ju sova fast man har semester. 



Inga kommentarer: