lördag 15 december 2012

Först ingenting och nu......

Först hade vi ingen snö men sen kom den ner i massor så nu har vi riktigt julfint ute

Har haft fullt upp denna vecka uppvaktning av kommunen för 25-års tjänst med mat blomma och prentkort. Guldklockan var borttagen man fick välja presentkort på någon affär, tänkte först välja på en garnaffär men hejdade mig i sista minuten.
Luciafirande på skolan med barn och barnbarn som lussade de här fina luciatåget har de haft på fönstret på vår förskola på skolan där jag jobbar och mitt minsta barnbarn går där.


Sockar, sockar har stickats 3 par är beställda och de andra gick bara av farten men de ska lämnas in  på Hantverkarnas Träffpunkt i Niemisel för försäljning

Nu måste jag dra mig bort från datorn har suttit och sorterat lite bilder och plötsligt har en timme runnit i väg

1 kommentar:

heidi sa...

visst är det intressant - ketchupeffekten gäller också snö:D

Grattis till 25 års tjänst!!!

trevlig helg:)