torsdag 24 oktober 2013

Mera handledsvärmare

Nu var all snö borta efter regn hela dagen, så nu har vi "kärringhalka" eller "gubbstölpa" som min svärmor alltid sa men jag kommer inte ihåg vilket som kom först.
Mera handledsvärmare har jag stickat och ett matchande pannband.

 
 
Alla är stickade efter egna mönster.
I morgon är det sista skoldagen inför höstlovet så då ska jag göra pizza och sen blir det en överraskning ( glasstrutar till efterrätt). Ska nog bli skönt för barnen att få lov många ser trötta ut, själv är jag jättetrött men något lov blir det inte för mig. Storstäd och dagis, fritids och pensionärerna ska ha mat.
Nu paus i hockeymatchen Växsjö - Luleå 1-3 är ställningen så nu ska vi se Halv åtta hos mig!

1 kommentar:

heidi sa...

skönt med höstlov nästa vecka:)

vilket fint flätmönster det var på handledsvärmarna:)