söndag 7 oktober 2012

Söndag igen!

Ja då var det söndag igen veckorna bara rusar i väg just nu regnar det inte i allafall annars har veckan gått i regnets tecken, det var bara i onsdags då var det en härlig solig höstdag.

Kanelbullensdag firade vi i torsdags jag hade bakat kanelbullar och bjöd eleverna i skolrestaurangen.
Före det var vi på invigning av Skogens rum i Sörbyn ett skogparti med stigar och handikappanpassad spång runt en litet kärr information om växter och lite annat.
Vi blev bjudna på varmkorv och festis.

Visst ser det smaskens ut...................
Tio varv kvar på min pytt då tog garnet slut så jag måste invänta det, började på ett par sockar
som jag själv ritat mönstret till det kommer mera bilder när jag kommit längre, då kommer även bild på vantarna som är klara.

Inga kommentarer: