lördag 15 november 2008

-13,8 grader

- 13.8 grader klockan 7.00 men så här vackert var det med månen bakom trädet. Visserligen inte lika kallt som det var någonstans här i norr under veckan -34. Bilden blev lite mörk. Vi fick några centimeter snö igår så nu är det vitt ute. Härligt det blir så ljust. På stickorna har jag barnsockar och en juldisktrasa bild kommer. Annars funderar jag på dessa spindelvantar http://www.wermland.nu/Stickning/ visst är de läckra tänkte använda 2 trådigt morjärvsgarn.
Nu är det dags för frukost till 4 grabbar som sovit över ( min son, mitt barnbarn och 2 andra killar) De var på ungdomsgården i grannbyn som drivs av en fantastisk kvinna som heter Ann hon finns där varje fredag med våra ungdomar.

1 kommentar:

Britt sa...

Tack för kommentar på min blogg.jag har ej uppmärksammat dig förut. Vilken fin blogg du har.Barnmössorna du gjort med öronlappar och knytband tycker jag verkligen om.
jag stickade mössor till våra barnbarn också, men det blev inte bra
Jag gjorde typ luvor men barnen tar av sig dom.
Nu har jag fått en idé, kan ju virka öronlappar och sen göra knytband.
Våra barnbarn är 4 mån,tvillingar 1 år och 4 mån, 2år och en snart 3 år samt en som snart ska födas.
D.v.s 6 små alla under 3 år.
Jätteroligt för oss.
Britt