måndag 24 november 2008

Snökaos- jobbkaos -sjukt barn!!!!!!!!!!!!!!!

Dagen startade med snö kaos, ja det var väl att överdriva snö och blåst men tog mig till jobbet.
Min arbetskollega har snörvlat och hostat en vecka så nu sa jag att det bara var att åka till doktorn och hon gjorde det( hon är verkligen tjurig har till och med provat jobba med bruten arm). Vikarie ja min dotter ska göra praktik hos oss (hon läser till kokerska) hon kom med bussen men då var en lärare fast i Stockholm efter en resa utomlands så hon fick jobba med mig endel av dagen och sen nere på skolan. Praktiken får vänta för min kollega ska vara hemma och vila några dagar, men det är nog ingen fara för min dotter har vickat på den tjänst jag nu har i 1,5 år. Ja och hemma en sjuk son med jätteont i halsen hans pappa ska åka med honom till doktorn i morgon och kolla så det inte är halsfluss, det har gått på skolan. Så usch vilken dag säckade ihop framför tvn och ingen stickning blev det. Så nu är det bara GODNATT

Inga kommentarer: