onsdag 10 december 2008

8 utmaningar


Denna bild har jag lagt ut på www.nsd.se under lussekatter, det är våran katt Mimmi när hon var kattunge i våras när hon kom till oss och våran hund Kotte.
8-frågor utmaningen var inte så lätt, men så här blev det
Mina 8-favorit program
Livet i fagervik
Desperatehouswife
CSI
Stjärnor på is
På spåret
Dobidoo
Cold case
Halv åtta hos mig
8-saker jag gjorde i går
Jobbade
Sov middag
Lagade middag
Läxläsning med son
Skjutsade son till kompis
Stickning framför tvn
Gick och la mig
8-saker jag ser framemot
Julen och jullov
När ljuset kommer tillbaka
Kommer inte på mer
8 Älsklingsrestauranger
Äter sällan ute
8 saker jag önskar mig
Varmare ute
Få ordning i mitt syrum
Att min arbetsplats inte ska bli berörd av varselna
Lyckas hitta julklappar till alla barn och barnbarn
Kommer inte på något mer
8personer jag utmanar
Ja det var inte lätt men om någon känner sig någon utmanad är
det bara att anta den
Ja det var allt för idag jag ska nu sticka ett tag innan det är dags att natta barnbarn.

Inga kommentarer: