lördag 6 december 2008

Tränar, tränar och tränar.

Jag tränar och tränar ja inte är det på gymmet, utan på en text jag ska läsa i Gunnarsbyns kyrka ( www.gunnarsbynsforsamling.se ) i morgon. De har en tradition som heter de nio läsningar och i år är det hantverkare som skall läsa lite bibeltexter. Känner mig lite nervös ångrar att jag var så snabb att tacka ja när Mogens frågade mig, men det ska väl gå bra. På sticknålarna sitter julklappssockar till mina barnbarn. På www.raek.nu under fliken bygdeblad online har de gjort ett jättefint reportage om vår skolrestaurang gå gärna dit och läs.
Igår hade vi julbord för alla barn på skolan det var verkligen uppskattat det var jobbigt att fixa det men det är det värt när man ser hur lyckliga alla barn blir över det. ja nu kom min son hem från en kompis och nu står han och trampar och vill ha datorn så godby

Inga kommentarer: