måndag 7 februari 2011

God morgon..........

Måndag morgon klockan är bara sju -23 grader men det har börjat ljusna så nu känns det att vi går mot ljusare tider. Hemma från jobbet fortfarande känner mig inte riktigt pigg så jag ska vara hemma i några dagar till än har inte rastlöstheten infunnit sig och det är ett tecken på att man inte är riktigt på G.
Mycket radiolyssning när man tillbringat dagarna i sängen ett program jag alltid lyssnar på söndag morgon är Tegnby och Mannheimer med bland annat Mamma Karins boktips  annars är det mest radio Norrbotten.
Bok läsning har det också blivit min son kom hem med Harens år av Arto Paasilinna som de skulle läsa på skolan så då kom jag ihåg att jag läst han för några år sedan. Han är lite små rolig med en under ton av allvar. Hoppsan jag är död och Prosten Huuskonens bestaliska betjänt har jag läst i veckan fick låna några av min arbetskollegas man han har alla hans böcker.
Nu är det dags att väcka min son som ska till skolan, tre dar i veckan när de inte behöver åka till staden börjar de skolan klockan nio ( Han går i 7:an må-on-fr går de i gunnarsbyn och ti-to får de åka in till Korpen i boden)
Ha en bra dag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: