torsdag 3 februari 2011

Livsandarna börjar återvända...............

Ja nu börjar livsandarna återvända efter att varit däckad sen i lördags, kände hur febern började komma medans jag var på Hantverkarnas Träffpunkt.........sen har jag haft feber från dess huvudvärk, lite rosslig ingen hosta. Ont i magen så ont så jag var tvungen uppsöka läkare i går för det värkte och strålade upp mot bröstet och ut i armarna men alla prover var bra. Skönt!!!!!!!!! Läkarn trodde det kunde vara någon magsårsbakterie som ska kollas upp. Tror själv att mina tarmfickor spökar lite eftersom jag inte rört mig så mycket bara mellan soffan och sängen börjar nästa känna av "liggsår". Nej nu slut med sjukdomar!
Sticknålarna har nog snart rostat ihop eller tror att jag övergivigt de för inte blev det nå stickat denna vecka hitills.
Här ligger våran katt Mimmi avslappnad i min stickfåtölj får väl flytta på henne och inta den en stund med med min stickning...............

Inga kommentarer: