torsdag 5 januari 2012

Luleå . Skellefteå............derby

Luleå-Skellefteå det är derby för oss  ca 19 mil från oss men alltid lika spännande och samtidigt skidskytte som är lika spännande.
Hade tänkt ha en stickning på G i soffan och titta på det men får nog vila från det ett tag tills jag vet.
Halkade i går på jobbet ute när jag skulle gå med mat till förskolan från skolrestaurangen (obs hade på mig uteskor) men  traktorn hade varit och skottat och jag såg själv hur det såg ut efter det skopan hade slipat men plötligt låg jag där. Hann tänka en massa saker innan jag kom mig upp, efter som mamma bröt lårbenet för bara två veckor sedan på samma sätt. Hon är ju 76 och jag 56 men vikten tvärsom jaja..... alltid gick bra men känner mig som jag var på gymmet igår ( och det kan jag garantera att jag inte var) lite ledbruten.
 Kollat med jobbet om blanketter för att anmäla det var inte lätt fick som vanligt hjälp av Bodens kommuns växeltjejer  och det fixade sig.
Hockey eller skidskytt utan stickning...............jaja man överlever

Inga kommentarer: