onsdag 25 januari 2012

Tiden rinner iväg...

Vad tiden rinner iväg tänker varje dag att jag ska skriva något men helt plötsligt har dagen gått och inget bloggande blev det. Stickar lite varje kväll i allafall håller just på med ett par stora sockar de ska bli i storlek45-46 och någon disktrasestick har jag ju alltid på G.
Babyfilten är klar och det blev en liten mössa till Bild kommer verkar som det inte går att lägga in bilder ikväll. hade även tänkt lägga in en bild med hur mycket snö vi har. Vi ska ju få lika mycket till för idag hörde jag på radio att nu har vi fått hälften av den snö vi kommer att få enligt vad hann jag inte höra. I går kväll hade vi ett vackert norrsken fastän det inte var så kallt - 12
Nu är snart hockeyn snart klar och då ska jag sticka en stund och se på Mästerkockarna.





Inga kommentarer: