söndag 5 maj 2013

Söndagmorgon

Söndagmorgon och solen skiner från en klarblå himmel, måste väl ta sig ut med krattan om det nu inte är för blött vi har ju en del snö kvar. Jag brukar försöka kratta eftersom det torkar upp så man orkar med hela tomten.
Som jag skrev igår har jag två pippitröjor som måste monteras idag, men nu var det så att jag hittade detta garn i mitt lager ett tvåtrådigt ull garn det turkosa från Bergå och det vita heter Tuna det blir perfekt till en Ovikentröja så nu gäller det att göra en sak först färdigt.

 
Nu från stickning till något annat vår "lilla" Molly har nu blivit 5 månader och är inte så liten längre.


Eftersom det är schäfer i henne och hennes mamma var mycket tjurig i denna ålder får man vissa dagar vara mycket bestämd och vissa dagar är hon så lydig som helst.

Inga kommentarer: