onsdag 3 juli 2013

Sockstickardag med Morden i Midsomer!

I går hade vi en riktig blåsdag kändes som en höstdag ja vädret är ungefär lika i dag kanske inte lika blåsigt. Så jag kände att det passade med en sockstickar dag så jag startade med dessa sockar

De är stickade i Sjubröder som jag inhandlade i Finland tidigare i vår och superwash ull från Vartofta.
En promenad blev det också det går lite så där med compeed plåster men det blir bättre och bättre.
På kvällen kom lilla Iza medans mamman, moster och moster for på Bilbingo (de vann inget) när hon somnat bänkade jag mig framför tvn och Morden i Midsomer och sticken så klart.
I dag har jag hunnit så här på sockarna......

1 kommentar:

heidi sa...

vilken fart det är på dina stickor!

blåsor på fötterna är aldrig roligt. själv brukar jag tejpa lager på lager med kirurgtejp(?) när jag har blåsor eftersom det ger bästa skyddet. Men kanske compeed också kan vara något:) hoppas ändå att dina skavsår läker fort!