söndag 1 september 2013

September!

Söndagmorgon och vi har gått in i September veckans väder har varit strålande sol och varmt på dagarna och kallt på nätterna på vissa ställen har de fått skrapa bilrutorna på morgonen.

Stickat småsockar och småvantar i veckan annars ägnade jag en hel kväll på att sticka bakåt på min Haruni när jag skulle byta till mönster B fick jag det inte att stämma. Undrar bara nu hur jag skall orka ta tag i det igen lär nog bli ett UFO.
I dag blir det nog inte mycket stickning har lilla barnbarnet på besök mamma och pappa är och firar ett-årig brölloppsdag i Piteå.
Annars ska jag pyssla med det vanliga söndags göromålen tvätt, städning och planering för veckan!

1 kommentar:

heidi sa...

barnbarnet ser väldigt nöjt ut:)

ja, nu börjar hösten komma smygande med kalla nätter och fina dagar:)

det vore synd om du gav upp med Haruni, för den är väl värt allt besvär man lägger ner på den!