söndag 8 mars 2009

Tack för alla utmaningar

Tack alla ni som skickat utmaningar till mig, men den tid jag har framför datorn räcker inte att svara på de. Efter jobb, hemjobb, läxläsning med min son och framför allt hinna med stickning blir det inte mycket blogg tid.

Sockarna jag startade till Så ska det låta förra fredagen har inte vuxit mycket så det är ingen ide lägga ut någon bild. Vi har ju haft sportlov här i norr, inte så mycket matlagning på jobbet men storstäd och hemma har huset varit fyllt av barn och barnbarn och deras kompisar. Tillbaka till normala rutiner till veckan.

Måndag morgon startar med att göra 100 portioner palt ca 300 styck, köket brukar se ut som ett bombnedslag efter tur att man kan ta vattenslangen.
Idag finns bara jag, gubben och min lille son i huset, så det ska bli sticka av.
Bara frukost först ha en bra dag på Kvinnodagen

2 kommentarer:

Stickglada Mormor! sa...

Gott med palt! Här stickas det varje ledig sekund. Nä, inte räcker tiden till att blogga varje dag. // Ha det så gott!//S-G mormor
P.s kul att du hörde mig ;)

Anonym sa...

Hej stickkatten!

Jag virkar mest, när jag inte är nere iträdgården och pysslar med plantorna till sommaren.
Lyckliga skolbarn som får palt en måndag.
Hälsningar Vivianné