fredag 20 mars 2009

Vårdagsjämning


Vårdagjämning idag och så här fint har min julgrupp börjat blomma. Äntligen fredag säger man ju men jag tycker veckorna går så fort tyckte det nyss var jul.
Skjutsat barn och barnbarn på ungdomsgården i en grannby, den är öppen fredagar. Äldsta dottern är på skoterutflykt med ett gäng tjejer, de har det som tradition till vårdagjämningen. De startar mitt på dagen och kör lite skoter stannar och grillar någonstans sen har de avslutning i en stugby i Valvträsk där de äter middag, badar tunna och sover över. Själv ska jag slappa framför tvn ikväll känner mig så trött så sticken får nog vila ikväll.

1 kommentar:

BLOMGÅRDEN SVARTLÅ sa...

Inte illa!
att en julgrupp har klarat sig så här länge och dessutom blommar i den lilla krukan.
soliga vår hälsningar från Svartlå