tisdag 14 juli 2009

Kupan Boden

I dag har vi haft sol och värme barn och barnbarn har tillbringat dagen på badplatsen, själv har jag njutit av solen på min altan. Lyssnat på radio och stickat på ett par yllesockar ja vi är ju snart där. Skulle lägga in en bild på de och på plastmattan jag fyndade på Kupan i Boden igår, men datorn vill inte få se om jag får in den sen. Det är en riktig retromatta i orange pris 20 kr verkligen ett bra pris, köpte mig 2 toppar 20kr/st. Kommer att besöka den igen de har flyttat till nya lokaler stort och fräscht.
Städade igår och tänkt lägga in mattan, men hundarna i omgivningen har fått rävskabb, så jag vet inte om våran golden har det också eftersom han den här tiden när det är varmt och fuktigt alltid får eksem. Har ändå gett han en kur. Det blev heller ingen morgon promenad idag efter som Kotte inte får bada och han var väldig trött av medicinen. Bra argument att inte promenera?????? Har annars kommit igång bra med min träning.

Inga kommentarer: