tisdag 7 juli 2009

Topphälsa- Inspiration!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi haft det svalare i några dagar eller man kan säga att vi haft det riktigt kallt. Det kom en liten regnskur idag. Passat på att städa och plocka inne Stickat och läst har jag också gjort, en pippitröja ligger i press under fuktiga dukar ska sys ihop, yemenvästen är klar och jag har börjat sticka på en babytröja i lila. Bild kommer mönstret är från 70- talet stickade en gul till min dotter hon är född 74. Jag har läst Den vita liljan av Elisabet Nemert har läst en bok tidigare av henne gillar de.Ska börja på Vindarnas ö av henne också lånade den både som bok och ljudbok, men jag har fortfarande lite svårt för ljudböcker tappar konsentrationen eller somnar.
Topphälsa kom med posten idag så den har jag läst, man känner sig så inspirerad!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: