söndag 27 december 2009

God jul

Här är hela högen av julklappssockar som levererades av jultomten på julafton som vi firade i Lassbyn med barn och barnbarn och andra vänner. Juldagen hade vi barn och barnbarn på mat, julmat var det så på annandagen blev det pommesfrites, lövbiff, beanässås och persiljesmör det var smaskigt.
De här vantarna har jag stickat de är inlämnade till försäljning på Älvhäxorna i Råneå, och nu på stickorna har jag ett par liknande vantar i blått. ( bild kommer)
Annars pysslar jag med att frosta av frysen passar på nu när vi har kallt ute -17 grader det började bli lite svårt att stänga luckorna i den.
Ska jobba mellandagarna lite städning och avfrostning av frysar blir det där.
Nu önskar jag alla en God fortsättning på Julen. Vi hörs

2 kommentarer:

MinaStickor sa...

Jag gillar dina vantar med hjärtan helskarpt. Är det egen design på vantarna? Kan man hitta beskrivning på dina fina vantar någonstans? God fortsättning och Gott Nytt År önskar Marie

Eva sa...

Så snygga vantar,sådana skulle jag vilja ha till mej själv.....ler!
kan man hitta beskrivningen nånstans el har du gjort den själv
och kan tänka dej att sälja en till mej???

GOTT NYTT ÅR
FRÅN JÄMTLAND !